ivannascloset

Step Into My Style...

3 BY THREE

Category: New In

Finally the things that I had ordered in August from H&M arrived today! And there is one thing missing...but,it's supposed to come in the next couple of weeks!
Anywho...this is what was in the package and I LOVE EVERYTHING! Can you guess what these goodies are?!? =)

>>> Comments <<<

  • hanna hämäläinen säger:

    hey H&M är verkligen sämst på leveranser ibland. Jag har väntat på en sjal sedan i augusti och de utlovade att den skulle komma i v42. Nu plötsligt ska den komma i v43 istället. lite less man blir...Men får alltid vänta och får grejjerna olika veckor! haha...

    Men det ser ut som fina grejjer du fick hem!

    jag beställde också en rutig skjorta som min sambo fick, fast jag snor också den jag med :-)

    2010-09-30 | 23:50:41
    >>Blog adress<<: http://hamalainen.blogg.se/
  • hanna hämäläinen säger:

    ja jag gissar på ett halsband, en skjorta och ett par läderbyxor/leggings by the way :-)

    2010-09-30 | 23:51:46
    >>Blog adress<<: http://hamalainen.blogg.se/

>>> Comment Here <<<: