ivannascloset

Step Into My Style...

WISTERIA CHIFFON

Category: * Garment of Today

Wonderful creation from Topshop!!! Costs somewhere between 700-800 sek! You can find them in black and beige,but i think red rules!!!!
Have to go and check if they can still be found in store! =) AHhhh!!!
P.S. seems like theme of the day is RED! hahahah

>>> Comments <<<

  • VIVIENNE ~ Modell & Fashionista säger:

    Den där skon är sjukt snygg.



    Sv: Det har hon verkligen :) Jag blev precis medlem på lookbook faktiskt, har en outfit där, fast den har bara 8 hypar haha. Men det kommer hoppas jag :)



    Ja precis talkshowen ska visas på internet. Dom ska göra en egen hemsida till den. :) Dom ska försöka få kändisar till den showen, som kissie och andra stora bloggare och kända personer.. Så jag blev ju väldigt glad när dom frågade mig :D



    Detsamma!

    2010-09-12 | 19:21:27
    >>Blog adress<<: http://vivienne.blogg.se/
  • Semra säger:

    ja men absolut, visst kommer jag visa slutresultatet i bloggen när tidningen kommer;)



    snygga skor=)

    2010-09-12 | 20:44:18
    >>Blog adress<<: http://semradedic.blogg.se/

>>> Comment Here <<<: